מדרגות: עיצובים ייחודיים שאתם חייבים לראות

אם אתם רגע לפני שיפוצים או פשוט מחפשים דרך מהירה לרענן את המראה הכללי של הבית שלכם, הגעתם למקום הנכון.

בחרנו בעבורכם כמה עיצובים מרהיבים שיספקו לכם שפע של השראה (וטיפה קנאה) ויעשו לכם חשק לשדרג את גרם המדרגות שלכם. הנה 10 עיצובים שפשוט אסור לכם לפספס.

מדרגות ספירלה

מדרגות הספירלה תמיד גונבות את ההצגה אבל במקרה הזה הם פשוט עוצרות נשימה. בחירה בעץ בגוון כהה ושמירה על המוטיבים המרכזים של העיצוב הארכיטקטוני של הדירה, מאפשרים למדרגות להפוך למעין מבוא לגינה הקסומה שברקע. כדאי לשים לב לשילוב מעקה המתכת ואריחי הפסיפס האוריינטליים שמספקים אמירה עיצובית אקולוגית.

מדרגות לילדים שובבים

שימוש בחיפוי העץ כדי להפחית רעש ולייצר תחושה ביתית הוא סוד גלוי בקרב מעצבי הפנים. הבחירה במדרגות עץ בעלות מעקות כפולים הם מה שמייצרים את תחושת הוואו כבר מהשנייה הראשונה. מעקה ברזל סטנדרטי מצד אחד אל מול מעקה/ מגלשת עץ מהצד השני, יוצרים אווירה קסומה ותחושה של בית שכיף לגדול בו.

מדרגות מודולריות עם שטח אחסון

עבור בתים קטנים, כל מקום הופך לחלל אחסון פוטנציאלי…. אפילו המדרגות. מדרגות העץ הללו אינן המדרגות היפות ביותר שתוכלו לדמיין, אך ללא ספק היצירתיות ביותר והפונקציונליות ביותר. בעזרת עבודת נגרות איכותית, בוצעה בנייה של מגירות וארונות כחלק אינטגרלי ומוסתר בתוך גרם המדרגות. גאונות.

מדרגות של סופרים

אין ספק שמדרגות מעוצבות הם אמירה אישית של ממש אבל במקרה הזה אתם ממש יכולים לראות מה התחביבים של כל בני המשפחה. ניצול משטח העץ לטובת רישום הסופרים האהובים על בני המשפחה, מייצר לנו גרם מדרגות יפיפה עם השפעות בריטיות מובהקות.

מדרגות לגן עדן

מדרגות ספירלה קסומות בעיצוב עץ בראשיתי אשר משתלבות באופן נפלא בעיצוב הכללי של הדירה. ניתן לראות כיצד המדרגות שומרות על השפה העיצובית שמתחילה כבר בארונות המטבח ובאריחי השיש הטבעיים. המראה מושלם בעזרת הצבה של עציצים ירוקים אשר מתכתבים עם הצמחייה העשירה שבגג.

מדרגות מגולפות ביד אומן

גרם המדרגות הבא הוא ככל הנראה המסובך ביותר לייצור ולעשייה ומחייב התמחות ברמה הגבוהה ביותר. עיצוב שרומז על השפעות מזרחיות קלאסיות ומשתלב בקלות מול טפט עם מוטיבים אוריינטליים, לכדי יצירה של חלל עיצובי מרהיב ביופיו.

מדרגות עץ אליפטיות

עיצוב ייחודי של מדרגות אליפטיות אשר עושות שימוש נכון בחלל הכניסה הגדול ומייצרות שפה עיצובית שמערבבת בחכמה בין פנים לחוץ. מרפסות העץ הגדולות מאפשרות יצירה של משחקי חושך- אור מרהיבים ומאחז היד יורד מהתקרה ונותן תחושה של חצי סער.

מדרגות עם קירוי עץ

אם אתם מעוניינים בקו עיצובי אחיד, אתם פשוט חייבים לבחור באותו חומר הגלם לאורך כל הדרך. מדרגות העץ שבתמונה מייצגות את השאיפה של הדיירים ליצור בקתה מפנקת ממש בחלל הביתי. בעזרת אריחי עץ, פרקט טבעי ותריסי עץ (שמספקים קירוי וחציצה מושלמים), פשוט אי אפשר לטעות.

מדרגות ספירלה מרחפות

אין ספק שעם מעט יצירתיות ומעוף ניתן להגשים את הפנטזיות הדקורטיביות בכל חלל. בדוגמא הזו ניתן לראות גרם מדרגות שעושה שימוש נכון בחלל הקטן ובקירות הבטון שניצבים מצדדיו בדרך ליצירת מראה חד פעמי. חיתוכי העץ בגזרות א – סימטריות מייצרות מראה וויזואלי מרהיב ומנצלות כל סנטימטר באופן חכם.

מדרגות עץ טבעי מגזע אחד

מדרגות העץ האלו הם לא רק אקולוגיות במיוחד אלא גם מעניקות נגיעות של טבע פראי בלב חלל משרדים אורבני. שילוש הזכוכית – ברזל – עץ נשמר לאורך כל האורך וממשיך בבחירה בוויטרינת הזכוכית בכל חדרי הישיבות הפנימיים. הן מספקות השראה לכל יום של עבודה וגורמות למבקרים להתפעל כבר מהשנייה הראשונה.

ניתן לספוג לא מעט השראה ממגוון העיצובים האלו אך אסור להתפתות למראה אקלקטי בעקבות כך. חשוב לשים לב שכל עיצוב של מדרגות שנמצא כאן הותאם לסביבה שלו ומתכתב באופן מושלם עם חומרי הגלם שמסביב.

( כל התמונות נלקחו מאתר pinterest)